Thursday, February 17, 2011

Ulang Tahun Kelahiran


Semalam...genap n bertambah lagi umur ku...urrrmmm...makin besar tanggungjawab yang perlu aku alami n hadapi...tapi semua ini mengajar ku agar lebih bersemangat....X kisah la pengalaman tu amat pahit atau manis...semua ku telan hidup2(ada ke istilah tu???)...bak kata org tua2...makan garam...sedap ker????....sedap x sedap mak telan je la...

Kalau nak di 'story'kn...mmg X semua yg aku hajati dapat aku miliki...tapi...aku tetap akan berusaha untuk miliki apa yang aku hajati...apa X nya...usaha akan aku tetap gandakan...mana la kejayaan tu bole datang bergolekkan kan...plingggg!!! tiba2 muncul...kalau macam tu,semua org tunggu je la...senang cerita...

Tahun ni nak X nak Bzday ku berlalu begitu saja juga...tapi...buat yg mengingati...TenQ sgt2 yeak...mungkin X perlu la kita nk sambut2 lagi...al maklumla...tapi yang penting...tetap ada orang yg ingat pada kita...Penghargaan yang tidak ternilai...


p/s : Zaman kita dh berlalu...

No comments: