Monday, February 21, 2011

Flu


Hari ni mmg X larat sgt...dh 3 hari ni badan ni X sedap je...apa X nya...selsema...kalau bole rasa macam nak rehat + tido aja kat umah ni...penat sangat2...tadi dpt msg dari babysitter anak pun dh x sihat sama...nak X nak kena balik bawa dia G klinik ni...adush...1 hal lagi...nak kena jaga dia...dah la kita ni X sihat...kadang2 rasa nak marah pun ada...ye la...kalau la aku X sakit anak pun X sakit...tapi nak salahkan takdir pun x bole juga...napalah susah orang nk faham penderitaan yang aku tanggung ni...Orang hanya tau,keje yang dia nak mesti diselesaikan secepat mungkin...apa dia ingat aku ni robot ker???robot pun ada masa untuk berhenti rehat la...sakit hati aku kalau apa yang kita cakap orang X nak dengar...rasa diri dia aja betul...last2 aku juga yang nak kena tanggung semua ni sorang2...tu lah orang cakap...cegah penyakit tu...kalau dah sakit sapa yang susah???
p/s : Kalau la semua benda ni senang diperkatakan...

No comments: