Friday, February 18, 2011

Hari Mencabar....:(


Ha...nak story ni...hari ni kira detik yang mencabar...apa X nya...hari Xcersize...haaahaaa...dh la pagi2 kena jalan jauh dari parking nak ke opis...lepas makan,dia suruh guna lif belah utara plak(aku keja kat bangunan Selatan)...jauh menapak...dah tu...dari atas aku kena turun guna laluan laaagiii jaaauuuhhh....Sabar lagi ni...Sampai je kat meja...fuuuuhhh...banyaknya keje yang menimbum2 ni...Sabar lagiiii....

Tengah ada semangat ni...kriiiingggg...kriiiingggg...kringggg...(apa plak ni....)

laaaaa....

Latihan kebakaran plak....Menapak lagi guna tangga turun ke bawah....Sabaaaarrr lagiiii...Sampai je tempat berkumpul...berpanas plak ramai2....menunggu 'mangsa2' yang lain...apa lagi....kedengaranlah suara2 yang 'panazzzz2'...tahan je laaaa....

Dah habis...sambung balik kerja yang terbengkalai tadi...bila la nak siap ni...disebabkan masa yang pendek(jumaat katakan...!)aku ni nk realise tension la konon...makan kat luar dari opis ni...adushhh...cari bala rupanya aku ni...tersekat dalam jemmmmm!!!!...adusssshhhh....membara rasanya....

Harapan aku...kalau balik rumah ni X de la masalah lain yer...ni nak berkemas2 ni...janganla masalah lagi...cukupla hari yang aku lalui hari ni...


p/s : rasa macam nak g SPA je...relax sikit!!!

No comments: