Friday, October 11, 2013

Diri Ini...

Makin hari makin banyak cabaran dan dugaan yang terpaksa aku tempuhi...Kadang-kala dah X tertanggung rasanya nak menghadapi dugaan ni...Tapi tetap cekal dan kuatkan semangat untuk tempuhi semua ni...Terima kasih pada mereka yang banyk memberi semangat dan sokongan untuk aku hadapi semua ni...Dan...X lupa juga pada mereka yg X HENTI-HENTI BERUSAHA NAK MENYAKITI AKU...aku doakan kalian bahagia dengan semua tu...mungkin Tuhan dah menjanjikan sesuatu yang terbaik buat aku tanpa aku sedari...Pada kalin yang x pernah rasa PENAT nak berusaha tu,teruskan usaha kalian...mungkin itu yang terbaik buat kalian...suka melihat penderitaan orang lain...aku juga berharap...nasib malang ini X terpalit dalam hidup orang lain...
p/s : YA ALLAH...Kau Kuatkan Imanku Untuk Aku Tempuhi Semua Ini....

No comments: