Wednesday, November 2, 2011

Lumrah Hidup

Sedar X sedar...kehidupan ini semakin rumit...suka @ tidak,kita sebagai manusia harus tempuhi...Tapi...tidak semua yg kita lalui itu tidak memberikan sedikit kemanisan...aku akui...kadang kala...mungkin ini ujian yg diberikan untuk ku..kemampuan ku bakal diuji...dari masa ke semasa aku harus tabah...

Alhamdullillah

Ternyata...hikmah yg diberikan padaku...kedua2 anak2ku bagaikan faham dengan masalah yg aku hadapi...masing2 memberikan kerjasama...mungkin bgku itu suatu kerjasama...walaupun aku akui...kadangkala kesabaran ku terlalu diuji...namun aku harus cekal...

kepada mereka2 yg telah merasakan aku gagal...

maaf

aku dan keluargu sebenarnya semakin kuat...kami akan sentiasa mendoakan kebahagian buat kehidupan kami dari masa ke semasa...

bukannya apa...

Orang Tidak Akan Senang Melihat Kita Bahagia

Tapi

Ketahuilah

Tuhan Itu Maha Kuasa!!!!


p/s :Berserah pd Yg Esa...

No comments: