Wednesday, July 1, 2015

KECEWA

Ini sahaja yang mampu aku ungkapkan...
Tiada siapa pun mengerti apa yg aku rasai..
Hanya tau nak menyalahkan aku sepanjang masa...
Mampukah kamu...kamu...kamu..yang menunding jari...
Merasai apa yang aku rasai???
Pasti...
Aku memang pasti..
Tiada seorang pun mahu diri disakiti..
Solution???
Pandai-pandaila aku pujuk diri aku sendiri...
Katanya..ramai lagi orang yang lebih teruk dari aku..
Memang...tapi dia pun pastinya tak mahu menanggung semua tu...
SABAR???
Setakat mana kesabaran itu boleh bertahan...
Memang dah terlalu banyak aku bersabar...
TAPI...
Tekanan dalam diri...
Kesakitan yang aku alami..
Ada orang yang boleh bersabar sepanjang hayat ke???
Sudahnya...
Aku sendiri pujuk diri...
Terima segalanya selagi mata masih terbuka...
Selagi diberi nafas dibumi Allah ini..

p/s : Dah penat!!!

No comments: