Thursday, October 13, 2011

Kehidupan...

Diam X diam...dah 2 anak...kuasa Tuhan yang Maha Kuasa...memudahkan segalanya...

...Alahamdullillah...

Aku telah pun menerima "Cempaka Nur Azkiyatunnisa" dalam family kami...

Sekarang dah 4 la yeeee...Bukan 3 lagi...Kakaknya dh mula belajar...dia kini perlu lebih usaha untuk menjadi lebih matang...seperti yang kami semua harapkan...

Perjalanan hidup ku kembali bermula...

Hari demi hari pelbagai pengalaman aku perolehi...tapi semua itu mengajar ku...Banyak dugaan...hanya mampu...

...S.A.B.A.R...

salahkah kalau aku ungkapkan kata itu???

Tapi...

Sekali lagai aku diuji...angkara mereka yang tidak pernah puashati dengan orang lain...

Apa salah aku???

Itu yang bermain dalam otak ini...apa yg harus aku lakukan???

...S.A.B.A.R...

Akhirnya itu juga yang mampu aku ungkapkan...


p/s : Berharap Tuhan berikan aku lebih kekuatan...

No comments: