Monday, August 15, 2011

Ramadhan dan Babies



Entah kenapa...hati aku begitu sayu...kandungan ku mula menunggu masa untuk dilahirkan...Ramadhan pun sudah melewati 15 hariii...makin hari makin
berdebar...Banyak yang bermain di fikiran...Banyak yg aku fikirkan...Dengan keadaan diri yg agak kurang mengizinkan ini membuatkan aku X mampu menunaikan tanggungjawabku dengan sempurna...namun ada kalanya ku gagahi jua demi memperjuangkan segalanya...Cabaran N Dugaan yg amat besar...FuuuHHHH...kadangkala X tertanggung rasanya...Sedikit demi sedikit hari2 ini ditempuhi dengan apa jua aktiviti...Ketawa...Sedih...Menangis...Gembira...Geram...Tension...ada saja yg bermain di dalam jiwa ku ini...kadangkala perasaan GIVE-UP tu menebal aja...


Sebuah wajah N seindah Nyawa...itulah yg mampu aku ungkapkan...X sabar menanti kelahirannya...Walaupun ku akui kadangkala hati ini terlalu terguris dengan pelbagai masalah tapi aku cuba kuatkan dalam diri...Mungkin itu semua dugaan yg diberikan padaku dalam menempuhi liku2 dalam kehidupan...Hadirlah sayang untuk menceriakan hidup Ummi, Walid N kakak mu...


p/s : Keceriaan dalam keinsafan!!!


No comments: