Saturday, September 26, 2009

raya...raya...raya...

Wah...diam X diam dah seminggu raya berlalu...Ramadhan dah lama meninggalkan kita...Alhamdullilah rasa sOnok sangat puasa tahun ni...ader jugalah rasa penat tapi semuanya dapat diatasi dengan sebaiknya...Raya tahun ni rasa lain sangat...Maklumlah dah beraya sebagai isteri orang..Buat masa ni aku belum balik lagi beraya bersama family aku...beraya di kampung suami tahun ni...Tahun ni berasa juga aku beraya dikampung...Lain sangat suasananya...Malam raya family sama2 bertakbir ramai2...Sonok sangat...Buat macam2 persiapan...kalau di Kl selalu biasa2 jer...paling tidak raya mengadap semua rancangan di Astro...mana ader jalan2 pun...orang pun X ada di KL...Di kampung ni ramai sangat...Budak2 apa lagi...sibuk main bunga api...Yang orang lain sibuk kat dapur...yer la...macam2 ak kena siapkan...Siang plak orang X putus2 datang2...Sampaikan nak berehat pun X sempat...Apa2 pun...this week aku balik juga Kl...mana tidak, nak kena raya juga dengan family aku...Cian mak menunggu anak X sampai2 lagi...

p/s : Hai...Tahun ni 2 1/2...Tahun depan 3!!!

No comments: